keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Keskiviikko 11.11 ja KV-teemapäivä

Noniin heips!
Tänään ryhmämme kokoontui nuorisokeskukselle Sammonkadulle aikaisin aamulla kello 8 ja rupesimme heti väsäämään meidän loppu presentaatiota nuorisopalveluille. Käytimme monta tuntia tehokkaaseen työskentelyyn sen parissa, kunnes minä ja Niko lähdimme klo 12 valmistautumaan Triplan kansainväliseen teemailtaan.

Teemailta oli Tean ja Sannan (dila) yksi näyttöpäivistä. Meillä kaikilla oli netistä tulostetut lappuset täynnä paljon opiskelu mahdollisuuksista ja työleireistä yms. ulkomailla, joista luimme ja kerroimme heille mahdollisuuksia. Lisäksi meillä oli haastattelulomakkeet, jolla selvitimme aina nuoren kiinnostuksen kohteen. Teimme sitä 15.15-17.30 välisenä aikana ja arvoimme palkinnot kahdelle voittajalle lomakkeiden avulla.

Ennen tätä päivää stressasin sitä, muistanko mitään mistään ja miten nuoret suhtautuvat minuun tms. Sannalla, Tealla ja Nikolla oli samoja fiiliksiä, mutta silti kaikki meni putkeen Triplassa ja kävimme pienen keskustelun toiminnan jälkeen. Nuorien mukaan he saivat hyvien tietoa ja jos eivät saaneet, niin he sanoivat kyllä, tiesivätkö asioista etukäteen. Olen tyytyväinen siihen, mitä teimme ja minulle jäi hyvä olo :)


Tean ja minun tekemä mainos

Nikon ja minun tekemä juliste 'infopisteelle'



- MAIJA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti